9 dni do Euro 2012, czyli "Stadiony Nienawiści"

9


Poranne logowanie się na stronę uefa.com/ticketing przyniosło niemiłą niespodziankę - lista ze stadionami, na których podobno są jeszcze wolne miejsca, była pusta... hmm, czyżby koniec? Czyżby moja przygoda z Euro 2012 miała zakończyć się na ćwierćfinale w Kijowie?

Hitem dzisiejszego dnia jest "dokument" BBC pt. "Stadiums of hate". Chciałem zamieścić namiary na YouTube, gdzie udało mi się  go oglądnąć w całości, ale pewnie za chwilę go stamtąd usuną. Spróbujemy:


Cóż... nie da się ukryć, że zdjęcia prawdziwe, ludzie prawdziwi, głosy prawdziwe. Tak samo jak nie da się ukryć, że jest to "dokument" z tezą, który można nakręcić w każdym europejskim państwie posiadającym jakiekolwiek tradycje w piłce klubowej. Myślę, że w dużej mierze mogę podpisać się pod słowami Rafała Steca, więc tyle w temacie.

Na koniec dnia przejechałem się nowiutkim kawałkiem A2 :) Od warszawskiego Bemowa do Grodziska. Było miło, choć nie mogłem wyzbyć się skojarzenia, że ten pachnący nowością asfalt przypomina meksykańską falę a nie stół z równo uciętymi nogami.



Komentarze